maanantai 31. maaliskuuta 2014

Höpönpöpönpöppöö

Moi kaikki !

Pitkästä aikaan pääsen taas kirjoittamaan postauksia c:
Viime kerran jälkeen onkin tapahtunut paljon ! Ilona (koira) on asettunut taloksi, mutta silti häntä saa vahtia hirmuisesti (olen hieman liian vähän nukkunut viime aikoina). Pukua olen myös saanut eteenpäin, vaikka dead line vähän stressaakin, nyt varsinkin kun se on PAKKO saada Cosvisioniin mennessä valmiiksi.. ´:>

Ihan vain 10 päivää ja olen matkalla Turkkiin lomalle ja cosplay juttuni jäävät tauolle, hui, täytyy alkaa tekemään urakalla nyt kun sain vihdoin huoneenikin takaisin. (Exäni asui siellä lähes nelisen kuukautta ennen kuin nyt vihdoin pääsi muuttamaan).

Aiemmin asiat pyörivät vain cosplayn ja pokémonin välillä; järkkäsin vanhat pokémon korttini ja laitoin ne hienoihin mustiin kansioihin.



Pokémon X on tullut myös pelattua kovasti, ja se kyllä näkyy. Olen saanut hitsisti legendaryja ja shinyjä ! c:




Koko alarivi täynnä legendaryja ! <3


Ja kuten jo aiemmin mainitsinkin, olen hengaillut suuren osan öistä pikku Ilonan kanssa. Tyttö ja siskon kissat valvottaa kovasti öisin. Onneksi sentään meidän vanha herra Luffy nukkuu nätisti. Otettiin Ilonan kanssa kuvia yhdessä c: 



Vähän kuvapainotteinen postaus tällä kertaa, mutta ensikerralla tulee lisää cosplaysta, niin sitä varten sormiani säästelen ... c: Varmaan kirjoittelen sen huomenissa.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti